۴۰ دستگاه لیزر پوست و مو در مشهد کشف و ضبط شد (۷ مهر ۱۴۰۳) تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را زودتر مشخص کنید هشدار فرونشست زمین در مشهد و کرمان علت افزایش نیم‌نمره‌ای میانگین معدل دانش‌آموزان در امتحانات نهایی چیست؟ آغاز ثبت‌نام مرحله ششم کاروان‌های عمره مفرده خراسان رضوی از امروز (۷ مهر ۱۴۰۳) برگزاری پویش غربالگری سلامت سالمندان در مشهد خارج‌کردن یک توده دوکیلوگرمی از پای بیماری در گناباد (۷ مهر ۱۴۰۳) طوفان در آمریکا ۴۴ قربانی گرفت (۷ مهر ۱۴۰۳) واژگونی مینی‌بوس در ورامین ۲ کشته و ۲۵ مجروح بر جای گذاشت (۷ مهر ۱۴۰۳) دادگستری خراسان رضوی: اولویت دستگاه قضایی تسهیل و تسریع در انجام امور مراجعان است اختلال پردازش حسی، از جمله مشکلات کودکان با سابقه تولد زودرس اوضاع بحرانی آزمایشگاه‌های پزشکی | کمبود نیروی انسانی و تجهیزات، مشکل اساسی آزمایشگاه‌ها پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳) | دمای مشهد در روز چهارشنبه، به ۳۱ درجه خواهد رسید محموله یک تنی مواد مخدر در مرز سیستان و بلوچستان کشف شد (۷ مهر ۱۴۰۳) وعده وزیر آموزش‌وپرورش برای رتبه‌بندی معلمان فاقد رتبه نقص لوله‌های عصبی و اختلالات کروموزمی، شایع‌ترین علل افزایش درخواست سقط قانونی اهمیت غربالگری ناشنوایی و کم‌شنوایی در کشور سرویس نرسید، مدرسه‌ها باز شد! | فراز و نشیب‌های سرویس مدارس و سرگردانی والدین! اهدای اعضای نوجوان مرگ مغزی در مشهد به ۶ بیمار زندگی دوباره بخشید (۷ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، شمال و مرکز کشور برای فردا (۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳) | دمای مشهد در روز چهارشنبه، به ۳۱ درجه خواهد رسید

  • کد خبر: ۲۹۱۰۱۴
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳) | دمای مشهد در روز چهارشنبه، به ۳۱ درجه خواهد رسید
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز روند افزایشی دما از ظهر دوشنبه، خبر داد.

علی الهی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های ماهواره‌ای و مدل‌های هواشناسی، با تناوب و شدت و ضعف تا اواخر وقت یکشنبه در خراسان رضوی، رگبار باران و وقوع رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ وجود دارد. به طوری که در ارتفاعات و نواحی سردسیر، بارش برف و باران و احتمال مه‌آلودبودن پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی این مدت، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی با احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا اواخر وقت یکشنبه، وزش باد شدید لحظه‌ای در مناطق مستعد سبب ایجاد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت خواهد شد.

به گفته الهی، مشهد امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۲ درجه و امشب در سردترین ساعات به ۱۲ درجه خواهد رسید.

وی گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا، افزایش ابر و احتمال رگبار در کلانشهر مشهد وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز روند نسبی افزایش دما از ظهر دوشنبه در مشهد خبر داد و گفت: دمای مشهد که در روز یکشنبه، به ۱۷ درجه خواهد رسید در روز چهارشنبه، با ادامه این روند افزایشی به ۳۱ درجه خواهد رسید.

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه و بیشینه دمای مشهد به ترتیب ۱۱ و ۲۳ درجه بوده است و طی این مدت فریمان با دمای ۴ و داورزن با دمای ۳۲ سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->